Snart är jullovet slut.

Jag har sån ångest för att skolan börjar igen. Vill verkligen inte börja skolan igen, suger riktigt hårt om jag ska vara ärlig ^^ Men hinner ju knappt göra något för det är så mycket i skolan? Så är det i alla fall för mig, ok HT nu i 2:an har varit jävligt soft och inte mycket att göra.. Men liksom tänk vad jag har att ser fram emot nu då? :O Andra lektioner med mer läxa, usch.. Vill ínte veta hur 3an komme bli. Jaja, bara att bita ihop och göra sitt bästa ;)
Annars så har jag haft ett väldigt bra jullov,
hunnit att umgås med polare, festa, ta det lugnt, shoppa m.m..

Nu ska jag fixa lite för senare kommer nog bossen hit,
får ta bara på sista natten man kan vaa uppe länge på innan skolan x)
PUSSHEYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0