Seven pounds..

Igår såg jag och Huseyin på Will Smiths nya film.
Alltså det är fan sjukt, jag har aldrig gråtit så mycket för en film som jag gjorde för denna..
Min hjärna måste ha reagerat väldigt konstigt för jag brukar inte gråta på det viset xd
Huseyin blev jättechockad och trodde inte jag grät så mycket, haha.. Pinsamt!
Men annars var filmen jättefint, typ.. Fattade inte alls filmen först men i som
vanligt förstår man i slutet hur det ligger till ^^
Kan inte ladda upp bilder på min blogg, så jävla dåligt..
Bloggen ska alltid vara konstig på något sätt.
Antigen kan man inte ladda upp bild eller
så bill inte inläggets laddas upp :S


Kommentarer
Postat av: caroline

det kommer ta lång tid för huseyin att hinna upptäcka alla dina konstiga sidor :D haha

2009-01-25 @ 21:07:55
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0