"Men dah"

Jag vill göra om min blogg men jag har glömt bort helt hur man gör så det ä inte så lätt.
Jag har verkligen tröttnat på hur min sida ser ut, helt grå och tråkig, hehe. ^^
Förövrig sitter jag här vid datorn & dricker min milkshake jag gjort, gottgott.


Kom på att jag berättade aldrig om festen som Slovve hade igår..
Jag kan berätta lite snabbt nu vad som hände;
Jennie, Erica & Emma kom hem till mig och vi förfestade här.
Vi gick mot Maxi för att handla lite dricka + festen låg där ungefär.
Jag och Jennie hade en trevlig promenad dit, sjöng hela vägen, haha.
Kom dit och en hel del var redan där så var bara att säga hej till alla
och sedan fortsätta festen där, som Jennie sa: När vi kommer dit är
det vi som gör hela festen rolig.. Eller något sånt sa hon, haha.
Jag hade i alla fall det väldigt roligt med mycket dans & skratt.
När vi var tvugna att gå så gick jag + några till (orkar inte skriva alla
namnen xd hem till mig för Emma & Erica skulle ha sina saker
sen så sov Huseyin över här.. Det var väl den kvällen/natten lite kortfattat ^^

Igår var jag också med Kurden och idag har jag bara tagit det lugnt.
Imorgon är det skola vilket jag verkligen inte orkar med -.- Jaja..


Kommentarer
Postat av: caroline

du hittar massa tips om bloggen på http://www.designadinblogg.se/ :) GOOD LUCK!

2009-01-19 @ 19:19:05
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0