Ibland undrar man ju.

Paris Hilton har gjort en ny låt om hennes fängelsestraff? Alltså hon ska inte sjunga, hur pinsamt är inte det ;S Annars har jag varit hemma från skolan idag, eller är ju fortfarande det för slutar 16.00 på fredagar. Inatt när jag skulle sova började jag må jätteilla och det blev inte bättre efter jag sovit. Kunde bara äta två mackor imorse, fick inte ner mer och jag mådde illa efter det. Inte alls kul..  Sloviks fest är ju ikväll med men jag tänker gå på den ändå. Jennie, Erica & Emma kommer hem till mig innan vi sticker dit med så vi ska ha en liten "förfest" här så det blir nog bra.
Och på tal om inatt, jag drömde en riktigt läskig mardröm och jag vaknade av att jag sa "fitta" i sömnen, haha.

När man tar det lugnt att det alltid bra med skvaller tidningar något gott att dricka & choklad.
Blev verkligen besvik på drickan, det står med stora bokstäver BLÅBÄR-HALLON.. Den smakade bara banan -.-




















/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

du drömde säkert på fitta så det var därför du sa det :)

2009-01-16 @ 15:44:18
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: lejla

jag älskar bild tidningen

2009-01-20 @ 14:42:35
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0