I got you.

Jao, lite annorlunda idag. Annars så har jag varit på stan med Huseyin idag, han köpte en jacka till sig själv och jag skulle även köpa ett halsband till mig men nejnej, det betalade han :O Men det var snällt av honom, tack så mycket <3

Annars har jag inte mycket att tillägga, jag och Jennie har jättemycket problem med att hitta lokal men det ska vi fan fixa.
Snart helg igen, skönt.. Vet inte vad som händer på fredag men lördag ska jag kolla när Huseyin tävlar och till kvällen hem till Erica på Vallås och fira hennes födelsedag med tjejerna, ska bli trevligt :) Och så ska jag förhoppningsvis övningsköra i helgen med, måste fan börja med det nu :| Lite brådis tycker jag nog allt att det är..






Aja, det var allt för mig ikväll.
/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: caroline

haha, jag har också tvingats börja övningsköra ordentligt nu! :/ :D <3

2009-01-30 @ 16:42:34
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0