Helg nu ju.

Lång dag i skolan, ska egentligen gå till 16.00 men blev som tur var bara till halv 4.
Självklart var engelskan inställd på morgonen men det var ingen som kom ihåg det så då fick man ingen sovmorgon -.- ^^ Annars har dagen varit rolig i skolan. Gjorde ingenting på matten för han skulle snacka enskilt med alla men han hann inte med mig :O haha. Första organisation lektionen och det gick la bra, har mina gamla gympalärare från Östergård där . Sen dans, jag undrar seriöst vad Linda (dansläraren) sniffat idag, haha nej men.. Aldrig sett henne skratta så mycket innan, skrattade fan för exakt allt. Men det var bara kul och gjorde lektionen roligare :) Efter det var det första lektionen med psykologin, har en som heter Sara.. För att vara första lektionen verkar det vara bra för den 4/2 är vår psykologi-lektion inställd, haha. Sen skulle vi göra namnskyltar till andra person och förklara vad dom gillar att göra. Då sa Lejla om mig "Rebecka gillar att sitta på datorn" YES! Jag gillar att sitta datorn, haha. Sen råkade en annan tjej säga om en annan "Hon gillar att rida" .. "på hästar.." hahaha!
Kom hem och var verkligen trött som ett as så somnaed och vaknade vid 7 kanske. Runt åtta ringde Jennie och vi snackade till 11 ungefär, 3 timmar (Y) haha.. Vi måste ju planera och hitta lokal tills vi fyller år för då blir det förhoppningsvis fest :D Får hoppas på det bästa och att Bobby kan hjälpa oss :)


Vet ni vad som händer imorgon då? Jo, min mormor fyllde år i slutet av december men kunde inte ha kalas då.
Så imorgon ska jag på kalas, så nu börjas det igen ;) Jag kommer att bli fetare detta året -.-

Kommentarer
Postat av: LP

HAHAHAH PECKA DU OCH DINA JÄVLA KALAS!

2009-01-11 @ 22:56:12
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0