Feel the noise.

Först vill jag bara säga att vår skolhemsida är hackad.. IGEN! haha
Som sagt, skola idag.. Började 10.40 med svenska i 50 minuter, satt typ bara på bilddagboken? Efter det var det dags för att gå tillbadhuset för vi skulle ha livräddning... Blä, så tråkigt. Först simma 8 längder mage sen 8 längder rygg. Efter det öva på att livrädda och efter det skulle vi livrädda på tid. Trodde inte jag skulle klara tiden som var på 2 min & 30 sek men jag klarade visst det på 1.32, var näst bäst i klassen tror jag.. Affe slog mitt rekord ;/ haha. Sen var det bara hem, diskade & sedan somnade jag i sängen.. Höhö. Vid 7 kom Huseyin hem till mig, kollade lite tv och så. han hjälpte mig även med matten så snäll som han är så nu förstår jag mig lite bättre på det, men det hjälper väl inte så mycket för jag måste kunna allt ju. Så det är bara för han att hjälpa stackars lilla Rebecka ännu mer ;) Men så kan det vara ibland.



Jennie berättade om detta.. Det är en stor fråga om Mary-kate Olsen är gravid..
Bra att dom då sätter in en bild på tvillingsystern Ashley? Haha


Kommentarer
Postat av: Erica

haha det är fan sjukt att du ser skillnad ;D

2009-01-23 @ 11:36:19
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha tabbe xD okej att dem är lika men man ser skillnad ;P

2009-01-23 @ 15:01:24
URL: http://josefineea.blogg.se/
Postat av: lleyla

hahaha så sjukt ahha inte ens papparazi kan se skyllnad men alla människor i världen kan :P:P: amerikanare :P:P:P

2009-01-24 @ 22:32:39
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0