Ensam hemma ikväll.

Och ja, SKÖNT SOM FAN! Älskar att vara ensam hemma, bland det bästa som finns..
Kan spela hög musik, springa runt överallt, hoppa i soffan (?) och mycket mer när ingen annan är hemma..
Fast är bara ensam hemma nu ikväll för mamma kommer hem lite senare, hon är hemma hos en kompis i Hult.




Nu ska jag vara duktig och städa sen igår + jag ska ta disken sen ska jag nog dusha :)
Måste bara säga att jag hade kul igår, både på förfesten & på festen ;D
Kan berätta lite mer om den senare om jag hinner, hehe.

Kommentarer
Postat av: caroline

äckelpäckel, vet du inte hur man stavar till "dusCha"? haha. btw- ont i fötterna? ;) <3

2009-01-17 @ 19:57:55
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0