This is England.

Yes, kollade nyss på den filmen. Illa tvungen för vi ska se den i pyskologin eller vi har redan sett men inte jag. Ska skriva en filmanalys om den också som ska vara inlämnad senast den 13/2 så jag håller på att skriva det nu så jag inte har lika mycket i veckan och så att jag inte ska behöva skriva allt sista kvällen. (Vilket alltid händer för mig.) Så det är bara att hälla upp ett glas med coca cola och försöka skriva lite idag.

Annars så var jag med Huseyin igår och han sov över här igen ;p
Och det är inte långt kvar till sportlovet heller, bara 4 skoldagar kvar, kom också på att jag skrev det i förra inlägget, haha.
Sportlovet invigs med 18 års fest som jag & Jennie håller i, hoppas på att det blir en lyckad fest. Första gången vi båda har fest, så vi är inte precis vana. Sen är det bara 10 dagar kvar tills min födelsedag också, då jag äntligen fyller 18 år.

Men jag ska hämta lite läsk, så hörs vi senare kanske.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: LP

Det ska bli så kul ;D

2009-02-09 @ 16:22:17
Postat av: caroline

jag tyckte att this is england var bra :)

2009-02-09 @ 22:43:22
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0