Onsdag.

Just nu sitter jag med den j*vla personliga utvecklings uppgiften och den kan någon gärna köra upp i sin röv. Verkligen jättetråkigt och jag fattar igenting för jag är sämst (Y), tummen upp för det. Har ju även talet i engelskan jag måste göra, hihi.. Känner verkligen hur glad jag är när jag tänker på det........ Så jag kan istället berätta att jag var på stan idag med Jennie och Huseyin. Skulle köpa present till Caroline sen fick jag även med mig en tunika och tights hem, very nice. Jennie köpte en slags klänning med, jättefin på henne. Sen när jag kom hem råkade jag somna i min säng och sov från 6-9 :O Men känner mig jättetrött nu så tror inte det blir någon större fara att somna senare då ;p Men nu ska jag försöka plugga lite mer på personlig utveckling, önska mig lycka till.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: ellerhur! alltså hade jag sagt ja till alla som velat ta med folk hade det kommit minst 30 stycken till! liksom palla att folk aldrig är nöjda, de tjatar hål i huvudet, haha. <3<3

2009-02-27 @ 10:22:45
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0