Lördag.

Bara idag och imorgon sen börjar skolan igen, ska man gråta eller vad ska man göra? Jag vill absolut inte börja skolan igen, jag trivs bättre med lov :O Kul att det blir fest ikväll i alla fall och imorgon blir det kalas med massa god mat, höhö.
Det har inte hänt jättemycket på lovet heller, eller lite kanske. Haft 18 års fest, fyllt år, varit i danmark, umgåtts med vänner och pojken, sen väntas det ju mer fest och så kalas som jag nämde innan. Så det har ändå varit ganska lyckat lov för jag har inte varit sjuk heller. Första gången på 3 år som jag inte är det. Det blev väl en "Tredje gången gillt" förra året, haha.

Men nu ska jag göra annat, skriver in mer senare eller imorgon.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0