Helg, tacktack!

Tack! Äntligen är det fredag och helg, heuheu. Och idag blir det partyyyy för Caroline som fyller 18 år. Stort grattis till dig! Äntligen 18 nu ju, inte för att man känner någon skillnad, menmen. Vissa saker och ting gör mig ju lagligt nu :D Eller typ.
Just nu sitter jag här i handduk runt mig och på huvudet. Ska fixa mig lite smått innan Jennie kommer. Vi ska beställa pizza och fixa en massa innan Carros fest. Skulle egentligen förfestat med dom men jag hinner inte det för slutade sent och har så mycket att göra. Men det tar vi igen senare när jag kommer ;p Haha.. Men nu ska jag föna håret.

/ Rebecka

Här kommen en fin ful bild på mig innan jag fixat mig
(Dock var detta från förra helgen)


Kommer bild sen när jag fixat mig.. Hoppas ni inte blir rädda för denna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0