Fredagen den 13.

Som sagt, fredagen den 13 idag, hoppas inte det är fullmåne ute med. Blir det ännu värre :O haha. Lovet har även börjar, gött! Idag blir det i alla fall att fixa en massa hemma sen dra vidare till lokalen och fixa en massa där. Tyvärr glömde ju Josefine sin locktång med så kan inte använda den ;( Men vi får se hur bra min locktång är annars aa, det löser sig.
Det är egentligen festen som ska bli lyckad resten skiter jag nästan i, ja nästan i alla fall ^^ Känner att jag vaknade ganska tidigt idag så funderar på att hoppa in i duschen nu eller om jag ska vänta? Vi märker hur det blir.

Men jag tänkte inte skriva så mycket till nu, kanske skriver senare idag eller imorgon hur festen blev.
/ Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0