Danmark.

Idag blev det att åka till Danmark med Emma, Erica, Caroline, Malin, Nicklas, Ante, Max, Magnus och Jonatan. Vi tog tåget klockan elva och var framme ungefär 1h och 30 minuter senare. Kollade runt lite sedan åt vi och efteråt blev det lite handlat, haha.. Ingen fara med tullen i alla fall xD Men det var en trevlig dag. Sen till kvällen kom Huseyin hit men tråkig som jag är somnar jag som vanligt. Han kan inte tycka det är roligt att vara med mig :/ Så trött som jag alltid är måste det vara något fel på mig, mamma är orolig :| Aja.. Imorgon blir det fest med, fyfan vad gött! Nu har man ju lite alkohol med så det blir skit bra xD Jaja, har inte mycket att tillägga, för seg för att skriva något.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Josefine

var ska du nånstans ikv? =)

2009-02-21 @ 11:12:01
URL: http://josefineea.blogg.se/
Postat av: caroline

husse är bara tillsammans med dig för att du somnar hela tiden. då slipper han prata med dig :)

2009-02-22 @ 17:57:30
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0