Dagen efter.

Jao, igår var det 18 års fest för Caroline. Det var i samma lokal som jag & Jennie hade i, det vill säga Örnia lokalen. Jag hade en kul kväll och vill tacka Carro för att jag fick komma :) I mitt förra inlägg sa jag att jag skulle visa bild när jag fixat mig men jag tog aldrig några bilder (bara Jennie på sig själv, haha) så ni får vara nöjda med en bild på mig utan smink.. Det får väl gå an, har ju alltid smink på mig annars, heuheu.. Idag efter festen så mår väl mina fötter minst bra, trampdynan vid tårna mår inte så bra för det är den jag trampat på mest. Men det går över snart, bara vila mina fötter lite.

Men nu ska jag nog göra frukost till mig själv och sätta mig framför tven,
idag blir det att ta lugnt.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

tack själv äckelpäckel! :D:D <3<3

2009-02-28 @ 16:59:16
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0