Dagen efter alla <3s dag.

Ja, igår var det som sagt alla hjärtans dag. Jag tillbringade den med Jennie, yasar & Huseyin, sen bara jag och Huseyin.
Fick en väldigt söt present av honom, ett kort och där stod det lite saker och även en jättesöt nallebjörn, tack älskling <3

Dagen innan alla hjärtans dag hade jag och Jennie fest, den var nog ganska lyckade utom vissa saker (ska helst inte gå in på det). Hörde att jättemånga, eller nog alla hade jätteroligt och det var det som var huvudsaken :)
Jag och Jennie var ju tvugna att städa dagen efter, säger bara: FY FAN! Det var hemkst, det var ju inte lite äckligt på golvet och fult med chips, ostbågar och annat överallt! Vilka äckliga personer vi bjudit :) Haha, skojar! Aja, fick tillbaka 500-lappen + vi pantade lite burkar efteråt så vi tjänae lite på det också (tattare) höhö.

Men jag är för trött för att skriva nu, hörs kanske senare.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: JosefinLP

Tack för igår Pecka (OCH JENNIE) jag hade kul, och hoppas att ni också hade det :)

2009-02-15 @ 15:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0