19.03

Funderar nästan på att gå och lägga mig nu för att jag är så trött. Annars har dagen gått ganska fort och imorgon är det redan onsdag. Men jag hade hoppats att det var fredag istället så att jag fick min efterlängtade helg, haha.. Idag har jag övningskört med, ett tag sen. Körde på östra stranden, och vid hamnen, det gick bra. Blir väl att övningsköra i helgen med för jag hinner inte mer i veckan för har en massa att plugga på och annat. Ska ha tal på engelskan, inte riktigt något jag längtar efter sen ska jag lämna in en filmanalys på fredag som jag inte fattar något av? Kommer ju gå jättebra för mig.. Ironi. Aja, ska se om vi har något gått att äta sen så ska jag nog kolla på lite tv.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0