19 februari.

Nu var min födelsedag över :( Haha.. Men blir ju såklart släktkalas på söndag med ;)
Först hände absolut inget på min födelsedag, fick massa grattis men sen runt 3 kom Huseyin hem till mig. Först gick han in på mitt rum och jag fick inte se vad han gjorde sen var jag tvungen att blunda när jag fick in i rummet. Sen när jag väl fick titta hade han köpt tårta och satt ett ljus i det och så låg presenten jämte. Jag fick ett jättefin halsband. Tack så hilma mycket älskling, inget har gjort något sånt för mig <3 När mamma och pappa kom hem så fick jag en bärbar dator! :D Så nu har jag absolut inget på dator så inte lönt att be mig skicka saker, ladda ner låtar och annat ^^

Men nu ska jag ladda ner någon film som jag inte kunnat göra på min gamla dator.
Jag saknar Huseyin.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0