090224

Klockan är halv tio och jag börjar inte skolan förrens klockan 13.00. Kunde inte sova längre, det är inte likt mig. Men då behöver jag inte stressa en massa i alla fall. Så nu ska jag göra frukost till mig och kanske skriver in mer sen :P

/ Rebecka



Liten uppdatering.
Igår var som sagt första dagen i skolan efter lovet, men det var ganska soft dag och den gick snabbt. Tror inte denna dagen kommer vara så farlig heller (skönt det) så det går nog fort och sen blir det snart helg igen. Helgen invigs också med att Caroline fyller 18 och ska fira sin 18 års dag med fest, soft ju ;p Just det, nu kom jag på att jag måste snacka med Jennie :O Ska skicka ett sms till henne nu... Aja, ska fixa mig nu, sen bara ta det lugnt innan jag ska till skolan.

/ Rebecka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0