Typ nyårsafton?

Klockan är snart 3 så man kan säga att det är nyårsafton idag? Blir i alla fall att fira med mina snyggingar Jennie och Johanna. Men innan det blir det nyårsmat med mamma och pappa. Men senare drar jag, Jennie och Johanna hem till min brors lägenheten för han är i Malmö så lånar den. Därefter drar vi vidare till Östra standen (Ja, festen är i ett hus ;) sedan kanske stan? Får i alla fall sen.. Sen kanske efterfest i min brors lägenhet? Haha nej jag tgror nog det blir att däcka :D Sen frulle på brittsgatukök eller donken får se hur vi mår och om vi orkar :D Men jag ska fan ha en bra start på 2010 med Jennie och Johanna, så är det bara! ;P Men skönt att ha nyårafton fixad i alla fall, dock blev min outfit inte den bästa... Menmen, whatever :D Snygg ändå ;) Haha skojar.

Annars har jag väl inte så mycket att berätta, vänt på dygnet i alla fall, kommer bli svårt när skolan börjar igen. Jag är upp till 4-5 på natten fast sover ändå inte så länge på dagen, men ändå ^^

Vet inte vad jag ska skriva mer så vi hörs :)

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0