Sexy bitch

Jag sitter vid datan, det var ju något nytt? NOT!... Har cpont i ryggen just nu, haft det en gång innan då det var likadant, går inte förklara så får bara vänta tills det går över. Vad har jag annars hittat på idag? Skola som vanligt, slutade tidigare så satte mig direkt med kommunikationen när jag kom hem så den är fixat, har ju seminarium imorgon. Sedan kollade jag igenom filosofin, ska lägga till lite där, också seminarium i det imorgon >.< Sen tog jag en paus och sov lite, hihi... Efter det blev det att åka till Maxi för att handla för resten av veckan och speciellt till helgen. Jag är ju som sagt ensam hemma igen, dock en dag längre denna gången. GÖTT SOM TUSAN! :D:D Och sedan kollade jag igenom naturkunskapen, prov på torsdag och kan säga att naturkunskapen verkligen kan ta sig i röven :) Fick även en ny uppgift i engelskan idag OCH DET GJORDE VERKLIGEN INTE MIG GLADARE.... J*VLA SKIT!!!!

På torsdag blir det nog att gå till Sannarp på kvällen och kolla på dansen, se om någon vill följa med mig :) Och sedan på fredag är det min första arbetsdag... Jag är nervös >.< Glad när det är över och sen när man fått sina pengar :) haha.. Vet inte vad jag ska skriva mer just nu, så ska sätta mig med filosofin igen men vi hörs!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0