Runaway love

Ont i huvudet, inte alls kul :/ Kollar på las Vegas (Dock gamla avsnitt, inte lika kul) men jag hade också velat åka på semester som Danny och vad hon tjejen nu heter.. Till ett strandhus så man har havet precis utanför, hur mysigt som helst :O Inatt åker äntligen mina föräldrar med och komma hem på söndag igen, I LIKE IT! Har även prov imorgon, är nervös inför det... Känns som att jag kan det men när man väl sitter där och ska skriva så får man värsta blackouten + jag måste fan se till att få G på detta provet. Provet är i naturkunskap, inte min starka sida. Bra att man har håla innan naturkunskapen så kan jag läsa igenom det då också...

Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0