Pringles

Snart ska jag in till stan så berättar om min helg efteråt ;p
Och idag är sista arbetsdagen, hoppas jag slutar tidigt ^^





Så ja, då var man hemma igen. Var i stan en snabbis, skulle fixa min brors present. Skulle även ta ut pengar men självklart glömde jag det men ska som tur var in till stan imorgon med så det är ju bra. Ska fixa några julklappar till. Familjens är klara men vissa förtjänar lite mer ^^ Men i alla fall, jag har inte skrivit så mycket i min blogg på senaste, har inte dött men bara gjort en massa ;D Haha

Fredags var det först skolavslutning och sen efteråt så åkte man in till stan, skulle kolla om man hittat något till kvällen men nej självklart hittade man inget. Vid halv 5 blev det jobb som vanligt, jobbade enda fram till halv 9, skynda mig som fan hem för sedan kom Jennie och Johanna till mig 9, vi förfestade lite och sedan drog vi vidare till Underbar, dans hela natten lång ;D Fastän det inte var så mycket folk så hade jag jättekul :D

Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen i lördags men inget speciellt tror jag, på kvällen blev det i alla fall The Corner, förvånadsvärt lite folk där :O Lite tråkigt men bättre det än att sitta hemma bara ;p

Sen igår hade jag nog världens mest tråkigaste dag, hade absolut inget att göra. Hoppas inte resten av lovet blir så tråkigt :O Nej fan det tillåter jag inte ;D Haha...

Men nu måste jag dra, ska snart iväg till jobbet så måste ta något att äta innan för bara ätit en cheeseburgare idag.

Lets get krazzyyyyyyy typ? haha Detta var från i fredags


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0