Jobb jobb jobb

Om en halvtimme ska jag dra och jobbaaaaaaaaaa.. Låter så konstigt att säga jobba, haha. Idag gjorde jag det sista inför skolan så nu kan jag äntligen pusta ut! Imorgon är det bara en lektion och på fredag skolavslutning, WOHOOOO!

Undra vad som händer på lovet? Lite planerat iaf, vet inte varför men är jättesugen på att gå på bio så ska se om någon vill följa med mig :D Hihi...

Ikväll är det PH, hoppas på massa spännande drama. Nu pratar jag bara en massa skit, så ska göra något annat istället. BBBBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

BARA FÖR DET ska jag göra en dagens outfit xD


P.S min katt har blivit jättekonstig, mjauar hela tiden ;S

Kommentarer
Postat av: lejla

jaa pekka kan vi inte dra på bio ?

2009-12-18 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0