3

Just nu sitter jag, Jennie och Johanna och snackar om när jag är ensam hemma.. Vi är riktigt duktiga på att planera och även fantisera xD JAg jobbar den 11 då jag är ensam hemma och har jag otur kan jag få jobba över till 10 på kvällen kanske. Men då kommer Jennie och Johanna redan vara hemma hos mig och ha maten klar på bordet för jag har ju kommit hem efter tjänat pengar till min familj ;) Hahaha... I know vi är lite mobbad!

Annars då? Denna veckan har gått jättesakta ;/ Vill att dessa sista veckorna innan jullovet ska bara flyga iväg. Men efter fredag kommer jag i alla fall ha hunnit pricka av korgstudier, bokcaféet och privatekonomiprovet på vad jag har kvar att göra, skönt som fan! Jag har inget kul att berätta :( Hände något i skolan men glömt det igen, ajjabajja!

Äsch, ska väl kolla min farmville och sedan ska jag läsa igenom privatekonomin en gång till.
Måste uppdatera min blogg mer annars blir Lejla inte glad :D hihihi

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: lejla

hahahah :P

2009-12-04 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0