Tic toc

Jag är pretty bored! Så då kan jag lika gärna skriva om min fredag och lite snabbt på idag ^^

Fredagen; Vila under dagen, bränt mig ju så ville att det skulle försvinna lite. Men runt halv 11 på kvällen stack jag ut med Johanna. Blev att vi gick in till stan för att kolla läget där. Träffade lite konstigt folk, mest turister som hela tiden frågade vart man kunde gå för att ha kul. Men till slut blev vi så trötta att när några frågade så sa Johanna att vi inte var ifrån Halmstad, så frågade han vart vi var ifrån så sa jag Falkenberg... Men så frågade han något om falkenberg tror jag och jag kan inget om det, så sa snabbt att vi skulle gå och sprang därifrån, eller ja gick snabbt, haha. Efter ett tag så träffade jag även Huseyin, han hade stuckit in med sina polare, men det var bara en pyttestund. Sen efter det så känner jag att någon petar eller vad man ska säga, mig på axlen och det första jag tänkte var att det säkert var Huseyin och hans polare men sen helt plötsligt kommer det någon jag aldrig sett förut och säger "Det är bara jag" och jag blev skit rädd, inte beredd på det xD Sen kommer dom två killar, vetifan hur gamla dom var, jag tyckte att dom såg ut att vara 26 kanske och Johanna trodde typ 22. Men dom var ju fulla och skulle skoja med oss. Frågade vad vi hette, men ändå kallade han ena mig Karin hela tiden -.- Tack för den! :) Sen efter en stund fick vi nog och gick därifrån, haha. Efter en stund beslöt vi oss för att gå, så blev att vi satte oss en stund på Östergård, sen gick vi till Andersberg men så märke Johanna att hon blödde mycket på foten så vi stack hem igen och var hemma runt 4 kanske. Så det var bara att sova direkt när man kom hem.

Och idag blev det stranden, fått lite färg på ryggen i alla fall, skyddade mitt ansikte hela tiden vilket var bra :)
Men som sagt, hade skit tråkigt så ska försöka att hitta på något att göra.. Hörs!
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

oki super duper :) <3

2009-08-09 @ 13:28:54
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0