Solen är tillbaka... Men hur länge denna gången?

Ja, igår och idag har det minsann varit massor med sol i lilla Halmstad. Igår blev det inget solande, men idag blev det de. Och faaaaaaaaan, jag har bränt mig... Syns ju att jag haft solglasögon på mig. Fuck it! + Helt röd på framsidan men inget på baksidan, lyckat? Skulle inte tro det. Så imorgon blir det inget solande, vila lite så det lägger sig och på lördag får jag sola baksidan + smörja in mig... Hoppas färgen blir finare då :) Annars har inte mycket hänt idag, sov en timme efter stranden och sen bara suttit vid datorn... För ja, inte tänker jag visa mig ute såhär! haha.

Kollade precis på vädret med, verkar som att solen inte håller i sig så länge heller för det visa regn redan på måndag. Men det kanske ändrar sig om man har tur :)

Wellwell, ska fortsätta göra något annat, datorn eller tv ^^
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

ejj kan du fixa min blogg :)?

2009-08-07 @ 20:17:22
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0