Sista dagen på lovet...

Och jag tror inget speciellt händer, bara ta det lugnt och lägga mig i tid. Imorgon börjar man ju redan 08.10 och efter klockan 10 ska vi redan börja med lektioner. Och då blir naturkunskap B och geografi A. -.- Vad jag hört i alla fall. Färgade mitt hår nyss också eller jag försökte färga utväxten... Blev väl lite bättre men inget att skryta om, haha. Men inte så lätt när man gör det hemma heller men min mamma är duktig. Förutom när hon tar genom slingorna, river upp hela hårbotten typ.

En bild på det, men det ser mycket gråare och grönare ut på bilden.. Ingen bra webbkamera ^^



/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

hahha jag märkte inget med din utväxt ( att di hade färgat) :P

2009-08-22 @ 13:41:30
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0