Scatman's world

Jahapp, nu var klockan snart 7 och jag har inte hunnit vila upp mig efter skolan. På tisdagar går jag från 08.10-16.45, gött va? Idag fick vi sluta 5 minuter tidigare så jag var hemma 10 i fem. När jag kom hem så hade någon varit och borrat på mitt rum, gjort så man fått en ventil. Så det var stökigt på mitt rum, verkligen kul att komma hem till sånt? Så det var bara att börja städa mitt rum, yippie......... Var även hungrig som ett as, så det gör att humöret sänks. Men nu efteråt är det skönt för mitt rum är fint och jag har hållt igång så jag inte somnat efter skolan så kan lägga mig i tid istället. + En sak som gjorde att jag blev gladare var att jag hittade en 100 lapp i min vinterjacka, nu är jag inte lika fattig.. Har kanske 200 kr :) Haha.

Ska nog snart hoppa in i duschen, ska stå där länge och bara njuuuuta av lite avslappning. Imorgon är dagen inte lika lång, går som tur var bara till 14.10 tror jag. Och på torsdag är geografin inställ så slutar 13.15, blir stan med Johanna efteråt och kanske en promenad? Det behövs efter allt jag ätit under sommarlovet -.-

Men nu ska jag duscha, vi hörs!

Just det, var ju på bröllop i lördags, orkar inte berätta om hur det var men såhär såg jag ut.


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Linn

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga (:

2009-08-27 @ 21:08:54
URL: http://liora.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 12:30:33
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0