Lill lördag...

Dagn började med att jag gick upp klockan 12, skulle åka in till stan med mamma så slänge å mig mina kläder snabbt och bara sminkade mig snabbt också. Var inte så länge i stan men jag hittade i alla fall ett par nya skor, jag är nöjd. Kostade endast 499:- så det var inte alls farligt. Såg en snygg tunika med, men den var lite förlång, tyvärr :/ Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, sovit lite. För senare ikväll blir det Kräm med Jennie och Johanna. Kräm skulle egentligen vara slut förra veckan för sommaren, men så blev det en bonus kväll idag. Hoppas på det bästa att det blir kul.

Men nu tror jag att jag måste börja fixa mig..
Lite saker att fixa innan Jennie och Johanna kommer.

x Duscha
x Föna håret
x Platta det
Sminka mig
x Hitta kläder
(och bestämma skor)
x Städa mitt rum snabbt
x Äta något också
x Måla naglarna


Ja, jag vet att prislappen sitter kvar och syns. Men inte den man ska kolla på.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0