Innan 9.

Jag är vaken nu, vaknade redan vid 8 men gick inte upp då. Det är fan inte likt mig, jag är till och med uppe innan mina föräldrar... Något är fel, haha. Men jag får väl försöka somna om, ta vara på tiden nu när man kan sova för skolan tar ju all ens tid. Men en sak som är skit bra, det är att på fredagar är min turism frivillig så om jag vill kan jag sluta 12 varje fredag, wohoooooo!

Igårkväll gick jag först ut en runda med Jennie, det var mysigt och för en gångs skull hittade vi en ny väg att gå, inte dom samma gamla vanliga runt Östergård och där. Men en sak som var riktigt läskig men endå kul var att vi sa det "tänk om en man står där ute på ängen och kommer springandes emot oss" och massa sånt, att något kan komma ut ur en buska m.m. snackade om läskiga filmer, i alla fall så när vi gått en bit sen hör vi något i en buske och blir rädda sen helt plötsligt så hoppar det ut en katt ur en buske och vi blir skit rädda och skriker till och jag hoppar typ in i Jennie, hahaha! Katten blev jävligt rädd med, stod helt stilla i typ 5 minuter. Man fick sig ett gott skratt.

Men ja,ska väl kolla lite film nu och sedan försöka somna om någon timme :)
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0