En krämig kväll...

Igår var det en bonus kväll för Kräm så jag, Johanna och Jennie var tvugna att sticka dit för jag och Jennie har missat massa ^^ .. Började med att Jennie och Johanna kom hit runt 11 cyklade vi in till stan, gick in på Kräm för att få stämpel sedan stack vi till La cocca och tog en shott och efter det så stack vi till The Corner för att ta en cider, haha. Blev även bjudna på öl av Husses kusin Dennis, väldigt shysst. Efter det stack vi till Kräm för då hade det kommit en hel del folk. Så det blev ganska mycket dans och skojj. Vissa saker var inte lika bra, men det glömmer vi och tänka på det roliga :) Var hemma runt 4 och sen det bara att sova. Gick upp redan vid 1 idag tror jag, kommer inte ihåg. Idag händer inget, ta det lugnt och lägga mig i tid för ska upp redan 8 imorgon och varför får ni inte veta xD Eller berättar för mina vänner men pallar inte skriva det i min blogg där vem som helst kan se ^^

Men nu får ni 3 bilder från igår och sedan ska jag nog se på film.

Jag och min snygging Johanna, sitter nästan likadant x)


Babes, Djännie and Djohänna, woooooh


Jag och min kär vän Jennie


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jennie

din apa är med på alla bilder :) tkr den är mkt fotogenisk! x)

2009-08-14 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0