What's a girl to do?

Nu sitter jag här igen framför datorn... Tyvärr! Måste sluta vara sån datanörd och göra något vettigt med mitt liv, haha. Nog om det. Idag har varit ganska se skoldag, tog en lite längre sovmorgon idag. Hoppade över ryskan, tycker att jag förtjänar sovmorgon när jag hade prov igår, haha. Sen hade vi personlig utveckling, blev datorn där med, jättetråkigt! Efter det var det organisation, valde ut lekar till Östergårdsprojektet och inget mer. Och sist men ej minst var det dags för psykologi och då hade jag prov. Blev klart skit snabbt, tog högst en halvtimme, jag var den andra som blev klar innan alla andra. Så Josefine, Lejla, Maggan, Andrea och Markus... Läser ni detta så var provet inte speciellt svårt. Typ allt kommer med, eller inte riktigt allt för sista frågan ska ni hitta på själva x) Ni förstår när ni ser provet, inget krångligt alls. Det är uppdelat i G och VG/MVG del som i matten med... Men aa, efter skolan blev det en sväng till Gekås med mamma. Hittade absolut ingenting, jo en sjal och lite godis, jag som ville ha shorts, bikini och tunika typ :/ Aja, bra att jag ska in till stan med Jennie imorgon. Kanske hittar något fint då, hihi. Annars vet jag inte vad jag mer ska tillägga idag?

Som alla vet är det ju valborg imorgon och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Inte jättesugen på att dra ut på klubb kanske eller så... Men vill ju inte sitta hemma helt ensam heller, det är ju jättetråkigt om alla andra är ute ^^ Men vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Imorgon är det kulturdag i skolan med, går bara dit för att se dansen!


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Josefine

häärligt, det ska vi nog kunna fixa då xD hoppas jaG! ;P

2009-04-30 @ 15:06:53
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0