Torsdag = ledig idag.

Tack vare praktiken fick vi ledigt idag, jätteskönt må jag säga. Och det bästa av allt, VÄDRET! Så härlig vädret det är idag, solen skiner som bara den och det är jättevarmt, riktig vårkänsla. Man blir så glad av det. Sen efter imorgon är det ju påsklov med och efter påsklovet är vi ledig på måndagen och tisdagen så det blir bara ännu bättre! Idag har varit en lugn dag, varit på Maxi och lämnat CV, fick även träffa älskling då, det var på tiden :) Sen hem och satt och njöt på balkongen med cola. Snart måste jag också städa mitt rum och fixa med allt jag hade med mig till skogen och lite sånt. Men orkar inte, det är så tråkigt och jobbigt :/ Men man blir ju glad när det är över i för sig. Aja, skriva klart detta inlägget sen får jag börja städa.

Imorgon fyller min kusin Martina 20 år, så det blir stort kalas med feta släkten, hehe. Men det ska bli kul att träffa alla igen och se hur mycket Erik och Melvin växt. Men det ska bli kul att få träffa hela? släkten igen. Men aa, känns inte som att jag har något att skriva så ska se om jag orkar att städa mitt rum nu :O

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0