Tisdag minsann.

Världens segaste dag kanske? Varit så fint väder och jag har bara velat gå ut hela tiden men alla är typ upptagna? Idag var jag i alla fall på Eurostop för att lämna lite cv, dock ju det inte så bra. Men vad ska man göra, lite sent att lämna nu? Men jag ska försöka på lite fler ställen och hoppas att lyckan slår in, eller något, haha. Måste kunna klara mig i sommar. Annars har det inte hänt mycket idag, var på Maxi en snabbis med, ätit chokladmousse och bara haft tråkigt. Får hoppas att resten av lovet blir roligt igen, men det tror jag nog. På lördag blir det åtminstonde bio, det är alltid kul...

Men har inte mycket att tillägga så ska fortsätta att lyssna på AMY DIAMOND!



/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0