Steg, steg, steg!

Jag så jävla trött just nu men jag ska inte sova nu. Bättre att jag lägger mig i tid! Får försöka hålla mig sysselsatt med något så att jag inte somna... Eller, ska jag sova lite ändå? NEJ! Ska inte sova xD Haha, jag är omöjlig. Annars varit gansa lugnt och meningslös dag i skolan. På svenskan skrev vi dikt och berättade spökhistorier typ. Och sista lektionen var det idrott som gällde, hade två olika soters brännboll och det var kul. Jag och Carolina var duktiga som sprang hel varv (y) Men sen ska vi nog vara tysta om att vi blev brända med. Det behöver vi ine prata om :D Vår taktik var bäst!

Annars, vad händer idag? Jag har ingen aning, ska kolla genom ryskan sen har jag ingen aning mer om vad jag ska göra. Sova kanske? Haha, nej ska sluta tjata om det xD Blir väl en lugn dag idag med, skönt faktiskt. Nästa vecka blir väl sådär, men ändå bra! Har 2 prov, nationella och två inlämningar. Men jag har fixat det. sen är det kultur dag på torsdag och på fredag är vi leeeeeeeeeeeeeediiiiga! så jävla skön vecka, bara 3 skoldagar med lektioner!
Nej, nu ska jag diska tror jag? Måste det, annars bli min mamma inte jätteglad... Får vara lite duktig ibland!





Jag har tröttnat på dig, så är det bara...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0