Solig vår.

Och jag sitter vid dtorn nu? Klockan är snart 4 och jag är rastlös som fan. Mamma tycker nog att jag är ganska jobbig för hon blir offret just nu som jag håller på med, haha. Men vadå, jag har tråkigt? :$ Suttit ute lite på balkongen idag, men det är inte så kul ;S Jobbigt att sitta där för den är så liten och måste trängas med mamma. Till slut började jag även frysa ganska mycket för att det blåser med. Antigen blir jag jättelätt varm eller så fryser jag jättelätt, inte kul.....

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag? Jag, Jennie och Yasar var sugna på att grilla på Östra stranden men alla är tråkiga och vissa säger att det är kallt. HAR NI INTE VARIT UTE ELLER?! Det är ju skit varmt ute, okej det blåser. Men har man jeans och tröja kanske lär man inte frysa. Men ja, hoppas att jennie ringer lite senare, snacka lite med henen och sen kanske vi kommer på något som man kan göra. kan ju alltid hoppas på det bästa.
Nu sitter jag är och väntar på maten, kött, potatissallad, sallad och något gott att dricka. Kan ju inte bli mycket bättre? :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, igår var Jag, Jennie, Huseyin och Yasar på Moon i alla fall. Det var kul! Fick skjuts hem av Baris lite senare så det var skönt att slippa betala nattaxa på 50 kronor. Imorgon blir det massa plugg, sånt är livet.






Just so you know, this feeling is taking control...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0