På tal om annat.

Varför ska alltid personer som inte kan prata svenska komma fram till mig? :| Först var det turken på bussen från Harplinge. Han skulle självklart sätta sig jämte mig på bussen när det fanns 100 andra lediga platser. Ville ha mitt nummer och allt. Träffa mig, ta fika och sån skit... Men nej, det blev inte av! Och idag så kommer en mörkhyad fram till mig, jag märker att han kollar på mig och ler. Men jag ignorerar det men ändå kommer han i samma kö som mig, och börjar snacka med mig. Även han vill träffa mig, ha mitt nummer och sånt. Men nejnej, det fick han inte. Och efter jag handlat så springer jag ut ur affären och cyklar hem xd Haha.... Alltid jag som utsätts för sånt? :O Kanske för att jag kan prata bra engelska som han mörkhyade sa? Höhö.

Kommentarer
Postat av: lejla

haahaahaahaa

2009-04-28 @ 12:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0