Måndag.

Jag är lite dålig på att uppdatera ibland men tänkte berätta om min helg nu ;p

Fredag; Skola från 10-1, snackade bara om praktiken, lite onödigt. Sen efter skolan åkte jag in till stan med mamma för att handla lite saker till på lördagen då det var 18 års fest. Vid tre kom Carro, LP, Emma och Malin in till stan så mötte jag dom för att köpa present till Oscar, Theo och Magnus. Åkte hem vid halv 5 för vid 6 skulle jag ut till Trönning på kalas. Min kusin martina fyllde 20 så stort grattis till henne :) Efter kalaset kom Huseyin hem till mig. Dock var jag jättetråkig och somnade, haha.

Lördag; På dagen hände inte alls mycket men på kvällen var det som sagt 18 års fest, med hippietema. Blev förfest hemma hos Malin innan vi stack vidare. Men när vi var i stan hoppade jag av för att träffa Huseyin en snabbis. Men sen åkte jag till festen, det var inte jättemycket folk när jag kom dit. Men lite senare kom det fler och fler, många man inte kände igen :P Men det var kul, blev en del dans m.m. Sen kom även älsklingen till festen så det var kul. Men efter ett tag blev det massa bråk och alla skulle gå ut. Så vi tänkte att vi kunde ta bussen tjugo i 1 och det gjorde vi. Åkte hem till mig och somnade typ? Haha.

Söndag; Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen, inte mycket tror jag? Haha. Men på kvällen mötte jag min älskling vid Videomix, handlade lite gott där sedan gick vi hem till mig. Kollade på tv, film (Marley and me) snackade lite och hade det mysigt. Var uppe till 2 kanske? Sen blev det att vi somnade. Blev en helg with the boyfriend. För du är bäst älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0