Lollipop...

Lördag idag, fint väder ute och det gillar vi. Får jättegärna fortsätta såhär och även bli mycket varmare, right? Igår blev det som sagt Moon. Det var jag, Caroline, Magnus, Theo, Oscar och Huseyin. Alkass och Jassin och någon vän till dom? kom även lite senare. Kanske inte riktigt blev som vi tänkte oss där men det funkade, kan inte alltid bli bäst ;P Stack därifrån runt halv 2 - 2, Carros buss gick 02.05 och min hade redan gått. Så jag och Huseyin tog 20 bussen halv 3 istället men det gick bra, fick bara gå en liten längre bit. Stack inom McDonalds och handlade lite mat. (Och då var jag jättetjurig, förlåt Huseyin :$) Vi var hemma runt 3 igen och somnade vid halv 7 igen. Och idag vaknade jag upp halv 2 för att min pappa väckte mig. 7 timmars sömn, hade gärna fått lite mer timmars sömn, hehe... Har ätit lite och resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt. För ikväll ska jag och älsklingen på bio, nu så får jag se Fast and furious! :D

Ska gå och göra något annat nu, hörrrrrrrsssssss!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0