Lite smått och gott.

Tänkte skriva ett litet tråkigt(?) inlägg innan jag ska försöka sätta mig och läsa på psykologin. Men tror att jag kommer somna... För är trött! Och imorgon har man ju ingen sovmorgon för att man har NP i engelska :/ Börjar 08.10 stället för 11.20, ingen höjdare precis! Menmen, bara 27 skoldagar kvar vilket är skönt. Är ganska orolig för ryskaprovet imorgon, kommer nog inte klara det. Men ja, allt kan inte bli perfekt... Aja, idag var det dans för första gången på 4 veckor ungefär? Det var skönt att få dansa lite, vi behöver verkligen träna nu och vi har äntligen fått musiken med så att vi kan öva hemma. Men när vi väl satt det kommer det att bli skit bra och grymt! Uppvisningen är vecka 23, man kan komma på kvällen och kolla med. Men vet inte vilka dagar och vilken tid det är men tror att det bara kostar 20 kronor för att kolla på det :)

Vet inte vad jag ska skriva mer, mer än att jag och mamma ska till Tunisien mellan 14-21 juni, skönt att få komma bort lite. Men sen missar man bland annat midsommar och lite sånt, inte lika kul. Menmen, hoppas det är skit fult väder i Sverige då! :D Haha. Vet inte vad jag ska skriva mer? Tror nog jag ska sova lite, sen plugga? :O Får se hur det blir.



/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0