Idag är det onsdag.

Och jag har jättetråkigt och vädret suger k*k... Varför ska det börja regna nu när det varit så fint väder? :( Bajs-Sverige! Funderar på att dra ut till Eurostop och fixa lite ärende för jag gör ändå inget vettigt här hemma, bara blir fetare framför datorn? Och som sagt, jag har superduper tråkigt så måste göra något. Jennie är ju bort en och ½ vecka till och jag saknar det lilla monstret :( Hon har det i alla fall kul och bra där borta, det är ju positivt och jag är sjuk avundsjuk på henne! Men jag ska lyssna klart på Danjah - My love sen ska jag hoppa in i duschen och sedan cykla till Eurostop, äntligen pumpat mina hjul på cyklen (y) Slipper vissa mitt klagande på att jag knappt har luft i dom xD Haha...

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0