I don't give a shit.

Usch så skoltrött jag är nu alltså. Känns som att jag har så himla mycket att göra med. Men så är det alltid och det är det nog för alla med egentligen. Men ändå, jag är typ antiprov och arbeten. Måste se vad jag har kvar...

x Ryskaprov (gör på tisdag)
x Psykologiprov (onsdag)
x Praktikrapport (snart klar med, blev klar med den efter jag skrivit detta)
x Hälsobild (klar med)
x Organisationen (till vecka 21?)
x Filmanalys i psykologin (vecka 20)
x Nationella i matte och engelska (vet inte när dom är? xD)

Fyfan hur ska jag orka? Haha. Men det är bara att sätta igång och göra praktikrapporten nu så jag får det överstökat och kanske börja smått på något nytt. Ska nog snacka lite med mamma om organisationen. Sen fixa lite inför ryskaprovet känner jag, för det kommer verkligen att gå skit... Vill inte ha det, ångrar typ att jag hoppade av tyskan. Men nu slipper jag i alla fall nationella i språk, en för del åtminstone. Jaja, ska sluta tjata om det och börja jobba lite. Om jag orkar dvs, höhö.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Josefinlp

det är fan äckligt mycket i skolan nu..... ;/

2009-04-27 @ 11:16:19
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0