Huvudvärk och seg.

Det är så jag känner mig just nu, praktiken var inte alls rolig. Tänker aldrig mer sova ut i en skog med bara vindskydd som skydd och självklart skulle det börja regna. Alla var arga, trötta, hungriga, irriterade, ville hämnas, maktgalna, tävlingsinriktade, vissa ville inte samarbete m.m. Det var inte alls bra, men vi visste absolut inget vi skulle göra så det var nog därför det inte alls gick bra. De sa till oss "Ni får reda på allt när vi kommer dit", vi fick inte reda på ett skit? Ville inte svara på våra frågor och allt var så orättvist. Och vissa i från Sturegymnasiet kan ju stoppa upp ett jävla träd i röven och hoppas dom dör av det -.- Ok, kanske tog i lite där men dom var fan störda, eller vissa, jag ska inte dra alla över en kant. Men jag kan inte vara mer glad än vad jag är nu att jag får vara hemma och kan sova i min egna säng inatt, tack för det!!!!!

Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på The fast and furious, Tokyo drift senare och inte göra något alls. För det känns seriöst som att jag är bakis :S Wierd... Men får dricka mycket vatten så att det blir bättre. Jag har saknat min älskling med!

Förresten, när börjar vi på fredag, SLP07A?


Kommentarer
Postat av: Josefine HILDIS

SLP07A, det var en ny klass :D haha ;) vi börjar klockan 10 =)



"Och vissa i från Sturegymnasiet kan ju stoppa upp ett jävla träd i röven " HAHAHAHA goo rebecka !! men seriöst dem var helt störda ju. vissa från vårt läger ba "hallåå blir det mat snart eller, är ni inte klara snart?" så stod dem själva och rökte :S CP UNGAAR!



känner också mig bakis, sjukt :P

2009-04-01 @ 20:40:58
URL: http://josefineea.blogg.se/
Postat av: josefinlp

hahaha, jag hade kul endå? Hade du, pekka heini, så hemskt? Jag skrattar fortf åt sture militären som attackerade dig iallafall! hahaha, för å inte tala om din attack!

2009-04-01 @ 22:03:12
URL: http://josefinlp.blogg.se/
Postat av: hildiish

hahaha äre inte najs eller ;) yellow hair! haha xD

2009-04-02 @ 14:23:51
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0