Helgen har kommit

Ja, och jag klagar verkligen inte på det. in helg är redan uppbokat med, eller inte söndag i alla fall? Men en kul sak händer då. För idag bjuds det på fest hemma hos Jonna, verkar komma ganska många. Lördag har älsklingen match igen, kommer gå bra för honom! Sen kanske vara med honom efteråt, vi märker hur det blir, hihi. Söndag kommer Jennie äntligen hem, hoppas åtminstonde att jag får ett samtal av henne när hon är hemma igen. :D Sen ska jag försöka plugga med, så mycket vi ska göra i skolan nu. 2 prov kvar, 4 inlämningar och 3 nationella. För mig är det mycket xD

Men nu måste jag verkligen fixa en massa, så jag slipper vara så himla stressad.
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0