Fredag, och partyy blir det.

Idag har mormor, morfar, Tobbe & Linda varit här, det bjöds på påskmat och efterrätt. jag var ganska mätt fastän jag inte ätit mycket. Fick påskägg av mamma och pappa men det var en skarplott (vann inget :() och choklad i den, sedan fick jag även 2 biobiljetter av mormor och morfar. Perfekt nu ska jag ska på bio imorgon, det blir Fast and the furious :D Tack för sakerna! Dem kom runt 1 och stack vid 3 igen, skönt... Tycker inte sånt här är så roligt, haha. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt sen har jag sovit i någon timme med för ikväll blir det Moon ;D

Än så länge vet jag att jag ska dit med Caroline, Oscar, Magnus och Theo. Ska hem till Carro innan så "förfestar" vi lite och sen drar vi vidare in till stan. Kanske möter killarna där? Jag vet faktiskt inte ännu ^^

Vet inte vad jag ska skriva mer ^^ Igår kom Huseyin hit också, kollade på Australia, trodde aldrig att den skulle ta slut :O Haha. Men jag har inte mycket att skriva nu, ska fixa mig lite smått med. Men vi höres!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0