Eh, eh... / Uppdatering

Tänkte att jag kunde skriva ett litet blogg inlägg för har ändå inget annat för mig. Det är en sak jag verkligen inte förstår mig på, personer som går runt med toffsar & bandana runt byxorna ;S Absolut inte fint! Såg att två tjejer hade det på stan igår, så pinsamt! Hoppas inte dom var härifrån, tror nästan Sthlm för det är där borta man har det typ. Nej, usch. FULT!

Annars tänkte jag berätta om min helg som vanligt, varit ganska uppbokad. Så idag kan jag vila upp lite, men måste plugga med. Tyvärr... I fredags var det skola till halv ett ungefär, hade ingen dans så det lockade inte att vänta i 2½ timme på psykologin. Sen var det hem och vila för min del och sedan fixa mig. För Jonna skulle som sagt ha fest, kom dit runt 8 men då var inte alls mycket folk. Allt folk började strömma in runt 9-halv 10 kanske. Kom en hel del, vissa man kände, vissa man inte kände. Blev lite problem och så, men det får man ju räkna med på en fest. Allt kan inte bli perfekt, men jag hoppas att allt löste sig till slut. Jag tog 11 bussen med Rebecca och hennes polare Carolina. För bussarna slutade gå redan då, i alla fall 40 bussen så var tvungen att ta det. Och det var nog lika bra...

Igår blev det att stiga upp tidigt för att älsklingen hade tävling. Bra att han var den 4:e personen som gick ut för att tävla, inte kul att sitta själv, hihi. Men självklart vann han, skit duktig var han! Sen kollade vi vidare på några matcher och efter ett tag stack jag, var skit hungrig och hade aldrig orkar kolla på alla 23 matcher, haha. Senare på kvällen kom älsklingen hit igen. Så vi mös och hade kul. Och han gav mig massage frivilligt, jag behöver inte ens ge tillbaka (eller skulle, men blev aldrig så ;s haha) Men alltid lika kul att träffa honom <3

Och idag.. Ja, det blir väl att ta det lugnt och se hur mycket pluggande det blir. Känns som att jag är efter men jättemycket, men det är jag inte. Bara ett prov, men det är mycket prov och inlämningar som kommer nu veckorna framåt. Men hoppas att allt går bra och jag inte behöver stressa för mycket! Aja, vi märker hur det blir ;s Fick sms innan att Jennie är på väg hem igen, kulkul! :D Hoppas hon ringer mig senare, vill höra allt hur det var där borta!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Ska väl fortsätta kolla på tv då istället.
/ Rebecka



Trodde inte att Jennie skulle ringa mig, men runt 6 ringde hon och sa att hon hade varit hos Yasar och nu vart hon på väg hem och tänkte sticka inom mig. Så jag sa att hon kunde det så fick vi snackat lite. Kul att träffa henne igen, fanns mycket att prata om, speciellt hennes resa och allt hon gjort. Fanns inte så mycket att berätta om vad som hänt hemma, boring för henne, höhö. Men jaja, fick pratat ut lite i all fall :) ... Nu sitter jag är och saknar min älsklings Huseyin och ska kolla på det nya tv-programet med Filip och Fredrik när dom är i USA, tummen upp för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-04-20 @ 20:50:37
Postat av: mhm :*

<3

2009-04-20 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0