16.10, 090422.

Nu sitter jag är med cheeseballs och kollar på That 70's show. Ska se om det finns något annat roligt att kolla på annars får jag fortsätta kolla på detta ;p ... Ändrade precis och det fick bli Simpson istället, höhö. Väntade på att mina föräldrar ska komma hem så att mamma kan hjälpa mig med organisationen, fattar inte dom papprerna jag fick av henne. Och jag märker att jag tjatar som fan om skolan, kanske inte så kul att läsa. På tal om skolan, idag hade vi yrkesmässa på skolan för alla tvåor från Sannap, Sture och Kattegatt. Det var riktigt tråkigt, enda positiva var att jag fick träffa Huseyin och slapp språket typ. Men jag var duktig att gå på psykologin efter 3 timmars håla, är lite förvånad över mig själv, haha.

Menmen, blir väl att ta det lugnt idag, kan behövas lite. Ska nog hämta lite läsk och fortsätta kolla på Simpson.
Vet inte rikigt vad jag ska skriva mer, kanske uppdaterar lite senare...





You fool!
/ Rebecka



Liten uppdatering..
ENDAST 30 SKOLDAGAR KVAR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0