Så kan det gå ..

.. När haspen inte är på.
Förstår mig verkligen inte på mig vissa personer ibland. Varför vara så jävla komplicerad? Seriöst, jag tycker så jävla bra om dig, men nu snackar du knappt med mig? Vafan .. Aja, jag orkar seriöst inte mer om det ska vara såhär :/
-




På tal om annat, så ska vi ju tapetsera om på torsdag. Så mina föräldrar börja fixa allt nu.
Så min och pappas dator stå för tillfälligt inne i vardagsrummet, känns nästan som att man lanar nu, haha.
Kommer även få sova ute i varagsrummet, så jävla jobbigt. Mina föräldrar kommer ju störa som fan :O
Det är smällar man få ta om man vill ha finare rum ^^ xD



It's a black and white world. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0