PARTY!

Gårdagens kväll slutade med fest hemma hos Magnus. Det var en nykter kväll för mig men jag hade ändå jätteroligt!
Först var vi bara några stycken, dom gamla vanlig + några till. Men helt plötsligt kom det bara mer och mer folk, men det gjorde inget dom var också roliga och kände vissa av dom. Träffade även Oliver min gamla klasskompis från fyran! Han kom faktiskt ihåg mig, haha. Han sa "Det var två Rebecka, kinesen och sen du?" Och så kom vi in på Schack 4:an och Mario av alla personer (Som då gick på Vallås) hade också varit med i det xD Om han inte så skojade? Haha.
Men det var kul i alla fall, och kom hem vid 12, men trodde jag var hemma vid 1 för det är ju vintertid nu? :|
Så det blev verkligen ingen sen kväll ^^ Sen vid 2 på natten kanske ringde Peppe och terrade mig hela tiden -.-
Men men, det var kul och TACK MAGNUS för att jag fick komma.

Idag bjuds det på mer fest i Allmogegården men först ska jag på kalas vid 3 ^^
Så ska fixa mig nu för kom precis ut ur duschen, så skriver in mer sen.





/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0